Thursday, March 10, 2011

Koerad, preeriakoerad.

Minu kõrvu jõudsid kuuldused, et Mustamäel Zoo Planeti poes saavat näha skunki ja pesukaru ning muid ulmelisi loomi. Minu vana unustav pea nullis ära kõik katsed seda poodi külastada kuni tänaseni, mil ma tõesti võtsin kätte ja läksin. Pood oli väga huvitav, veetsin seal tubli tunni. Lisaks loomadele leidus seal veel mustmiljon vidinat kõikvõimalikele lemmikloomadele. Hirmus kahju, et mu rottide silmad selle asutuse avamist ei näinud, küll oleks nende korter siis rikkalikult sisustatud olnud.
Kui aga poe asukatest rääkida, siis kodanik skunk lihtsalt põõnas kogu selle aja oma majakeses, ega hoolinud põrmugi sellest, et mina teda kaema olin tulnud. Nii et haisulooma ma otseselt ei näinudki, tuleb uuesti minna. Pesukarud demonstreerisid end mulle küll. Vist selgitasin välja ka nende nimetuse tagamaad. Nimelt käsitlesid nad esikäppadega üliosavalt kõike, mis maas leidus, hõõrudes leide pihkude vahel. Toiming sarnanes kangesti inimese poolt sooritatavale pesemisliigutusele. 
Nüüd aga kõige ehedam emotsioon - avastasin loomakesed nimega preeriakoerad. Orava suurused tegelased meenutasid korraga nii oravat kui kobrast kui tšintšiljat ja olidki tegelikult närilised, mitte koerad. Kuna poes oli fotoaparaat keelatud, pidin raske südamega loobuma pildistamisest. Leidsin preeriakoertest mõned fotod internetist:

Samuti pidin võitlema tungiva vajadusega kõik aedikus olevad pisilased otsekohe ära osta ja koju viia (sooviga võidelda aitas ka loomakeste soolane hind), sest midagi nii armast kui need tegelased on raske leida. Kui teised kaubaartiklid ülbelt põõnutasid, tegid päevase eluviisiga preeriakutsad endale usinalt reklaami. Loomakesed siblisid kentsakalt-pontsakalt ringi ja kui inimesed nende aediku kohale kummardusid, tõusid loomad tagakäppadele, võites imearmsa näoilmega koheselt uudistajate südamed. Poe õnnelikud töötajaneiud said kutsasid lõpmatuseni sülle võtta ning neid kõhu alt sügada. Ma olin  ülikade :) Rõõmsameelsed ja seltsivad preeriakoerad võlusid mind lootusetult ära, samuti muutsid nad päeva kõvasti ilusamaks :)

No comments:

Post a Comment