Sunday, October 17, 2010

Haapsalu

Laupäeval käisin taas Haapsalus. Väike armas puitpitsiline Haapsalu on minu sünnilinn :)

Sel korral Haapsalus olles keskendusin siis põhiliselt möödunud suvel renoveeritud rannapromenaadile. Muuhulgas sain kaeda Aafrika ranna jääkaru - kunagise Roman Haavamäe puuskulptuuri koopiat. Praegune jääkaru paraku enam puidust ei ole:
Originaal skulptuur 20ndatest. Foto: Läänemaa Muuseum.
Haapsallu sattudes üritan alati külastada Müüriääre kohvikut. Olen juba kolm korda püüdnud löögile saada ja kolm korda ka põrunud :( Kohvik on iga kord olnud täiesti täis ja nii ka seekord. Inimesed ootasid lausa kohviku ees autodes kohtade vabanemist - hullumaja! Nii, et taas jäi mul selle paljukiidetud koha headuses veendumata.  Andresel, kes on minuga koos kolm korda kohviku ukse taha jäänud sai nüüd mõõt täis ning ta teatas, et tema sinna enam minna ei kavatsegi. Ma vaikselt loodan, et järgmiseks korraks, kui Haapsallu satume on tema viha siiski lahtunud :)

2 comments:

  1. kui hommikul varakult koht ukse taga sisse võtta, siis on ehk lootust ka kohvikusse istuma saada.

    ReplyDelete
  2. Ega muud vist üle ei jää.. :( Kuigi see olukord on täiesti ennekuulmatu, kuna ma olen Tallinnast ja maksan :)

    ReplyDelete