Friday, August 20, 2010

Tallinn, sweet Tallinn.

Täna on 20.august ja kommentaarid on üleliigsed :) Aga nii juhuslikult avastasin, et Tallinn on mulle kodulinnaks olnud juba 9 aastat! Kuigi olen titest peale maalt ja hobusega olnud, sain pealinna kolides kohe aru, et linnas mina elada tahan! Ja mitte lihtsalt mingis linnas, vaid ikka suurimas, mis kodumaal välja pakkuda on. Omal ajal, kui ühikas suvel kinni oli, sõitsin vahel hästi vara Tallinnasse, istusin koos take-away kohviga Harjumäele ning jälgisin suvehommikust sagimist Vabaduse väljakul. Õhtul siis jälle 200 km bussisõitu, et koju pääseda. Ok, ainult suvine Tallinn mind ei meelitanudki, vaja oli ka sisseoste teha- ega siis kaks pikka suvekuud saanud nii mööda saata, et uusi rõivaid ei muretsenud :)
Praegu on Tallinn minu kodu aastaringselt. Oma igapäevaseid ja vähem igapäevaseid  radu käies avastan pidevalt aina uusi nüansse linnapildis, mis panevad mind tõdema ikka ja jälle- Tallinn on üks ilus linn:

Mõnest aknast ei ole võimalik mööduda ilma sinna pikemalt sisse vaatamata. Üks selline on näiteks Nukupood Reakoja platsis. Sellelt aknalt vaatab mulle iga kord vastu seltskond omanäolisi ning lõbusaid nukke...edasi astudes saadab mind pikka aega hea emotsioon. Teisel fotol on Nukuteatri aken, millele täna pilk pidama jäi:

Läbi linna kõndides tasub alati vaadata vasakule, paremale ja eriti üles. Võib leida huvitavat/põnevat/ilusat:

Vanalinna kringlile lisaks on mul näidata veel üks selline pilt, millel oleva kringli leidsin mitu aastat tagasi Viinist. Siin nad mõlemad on:
Täna oli linn kõigele lisaks veel ka lipuehtes. Minu arvates on Eesti lipp üks ilusamaid :)

Aga Koplist ja Kalamajast leian ma alati põnevaid maju ning ilusaid uksi:

Kui kirjutama hakkasin, oli 20. august...märkamatult on see vahetunud 21 vastu. Blogimine on pikk protsess :) Head ööd!


2 comments:

  1. piltidelt vaadates on Tallinn tõesti ilus. pole ju seda kiirustamist, autode müra, saastatud õhku, narkomaane, ...
    Nii arvab sinu maakast sõbranna :)

    ReplyDelete
  2. Kui nii võtta, siis mina olen suurem maakas, sina ikkagi ju linnast pärit :) Aga Tallinnas ma märkangi põhiliselt selliseid asju, mis fotodel. Igasugused koledad asjad nagu narkarid ja müra üritan jätta tahaplaanile :)

    ReplyDelete