Friday, September 21, 2012

Uus algus.

Aga mina olen juba kolm nädalat olnud täieõiguslik tudeng, juhhei! Vastava dokustaadiga ja puha. Istusin üle pika aja taas koolipinki selleks, et toita oma pisikest huvi mõisate ja arhitektuuri vastu. Oli teine vahepeal mühinal kasvanud ja nõudis aina rohkem. Mis mul siis üle jäi, eks.
Jälle loengutes viibida on omamoodi kummaline, kindlasti aga põnev ja huvitav. Muidugi ka pisut harjumatu selles mõttes, et inimene, kel enne oli piisavalt vaba aega, et linna peal igasugu vabategevustest osa võtta, peab nüüd ontlikult kodus õppematerjalidesse kaevuma. Viimane on ka põhjuseks, miks olen oma ajaveebi täiesti unarusse jätnud. Siiski pole halba ilma heata - loodetavasti saab mul nüüdsest olema "toorainet" palju põnevamate postituste tarbeks. Juba eesseisev nädalavahetus peaks tekitama ohtralt blogimaterjali.

Kuni eksamid, magamata ööd ja müstilisel kombel õhku haihtunud ainepunktid pole minu õhinat kahandanud, võin vaimustusega väita, et koolis käia on tore! Uued inimesed, uued ideed, uued teadmised - ülimalt kirgastav. Soovitan! :)

4 comments:

  1. Kas sa õpid EKA-s kunstiteadust? Päevases või avatud ülikoolis? Tore oleks muljeid kuulda:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Peaaegu - õpin EKAs muinsuskaitset ja restaureerimist. Kunstiteadus oli samuti tugev pretendent minu hingele :) Peale põhjalikku kaalumist langes valik siiski muinsuskaitsele ja restaureerimisele. Õpin päevases ja siiani on olnud ülimalt huvitavaid loenguid (ornamentika, kultuuriteooria), aga tuleb rinda pista ka reaalainetega, mis jällegi pisut suurem väljakutse. Kas oled ise kunstiteadusest huvitatud, plaanid seda õppima asuda vms?

      Delete
  2. Mul on hea meel, et sul on hea meel :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mul on hea meel, et sul on hea meel, et mul on hea meel :P

      Delete