Saturday, January 1, 2011

Miskit tuli, miskit läks...

Sel korral oli aastavahetus pisut teistsugune, kui tavaliselt. Aasta kahel viimasel päeval tunglesid inimesed toidupoodides ning ostsid kraami kokku, nagu oleks viimnepäev käes. Kõik üritasid oma viimaseid kroone laiaks lüüa. Mina jätsin oma viimased Eesti rahad mälestuseks - kuni 50-kroonise rahatäheni, sealt edasi paraku mälestuseks jätmine ei õnnestunud :)
Niisiis, aastast 2010 sai eile ajalugu ning samuti Eesti kroonist. Uue aasta saabumine toob kaasa valdavalt positiivseid emotsioone, seevastu krooni käibelt kadumine muudab natuke kurvaks..

2 comments:

  1. ära muretse, küll see Eesti kroon meil varsti tagasi on. Euroopa tarkade analüütikute ja teadlaste arvates.
    mul pole ei euro ega krooni vastu midagi, raha on raha ja hea :) aga eurode mündimajandus :s käisin kaks korda poes ja rahakott münte täis ja tirib kotti vastu maad.

    ReplyDelete
  2. Ma saan aru küll, et euro on kroonist kaalukam raha jne ja ega ma otseselt vastu ei ole ka, lihtsalt kroonil sihuke emotsionaalne väärtus :) Praegu ei jaga ma miskit sellest uuest rahast ning mündimajandus ei istu mulle üldse, maksan vist elu lõpuni kaartiga. Pealegi, kui minusugune "matemaatik" paar korda poes on ära käinud ning oma münte leti ees kokku lugenud, võetakse varsti kroon ka kasutusele tagasi... :D

    ReplyDelete